söndag 17 oktober 2010

Mental solförmörkelse


Mörkret faller återigen
dimman lägger sig tät
framför mina trötta ögon
än en gång kan jag inte se klart
inre skrik och röster blandas
formar en vilsen och djävulsk längtan
en törst bara Satan tycks styra över

i fjärran skymtas demonerna
allting kommer upp igen
på bara knän ber jag om nåd
men aldrig lyckas jag hindra
denna mentala solförmörkelse

helvetesillusionerna slår sig fram
jag springer som om jag vore jagad
av min egen skugga
mörkret hindrar mig och jag faller till marken
basljudet utav ett distant hånskratt
spränger mina trumhinnor
jag vet att det är djävulen
som återigen har kommit för att göra mig påmind
om att jag för länge sedan
sålde honom min själ


Mental solar eclipse

Darkness falls once again
The fog folds close
In front of my tired eyes
Once again I can't see clearly
Yells and voices from within are mixed
Into a lost and devilish longing
A thirst only Satan seems to control

In the distance I glimpse the demons
Everything comes up again
On bare knees I'm begging for mercy
But never can I prevent
This mental solar eclipse

The hell illusions are violently reaching me
I'm running like if I were chased
By my own shadow
The darkness prevents me
And I'm falling towards the ground
The bass sound of a distant grin
Bursts my eardrums
I know it's the Devil
Who once again has come to remind me
That I for long ago
Sold him my souls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar